Royal Jean logo
چگونه سایز شلوار جین زنانه را مشخص کنیم؟
21 تیر, 1403

چگونه سایز شلوار جین زنانه را مشخص کنیم؟

آنچه در این مقاله خواهید خواند

شلوار جین، به عنوان یکی از محبوب‌ترین وکاربردی‌ترین آیتم‌های کمد لباس، نقشی اساسی در استایل افراد دارد. انتخاب سایز مناسب شلوار جین زنانه، نه تنها بر ظاهر شما تاثیر می‌گذارد، بلکه در راحتی و اعتماد به نفستان نیز نقش بسزایی دارد. اما سوال مهم این است که چگونه سایز مناسب خود را پیدا کنید؟ در مقاله سایز شلوار جین زنانه همراه ما باشید.

در این مطلب از رویال جین، نحوه‌ی پیدا کردن سایز درست و همچنین اندازه‌گیری قد باسن تا مچ پا (قد شلوار) و دور کمر را به شما آموزش می‌دهیم. با کمک این مطلب، به راحتی می‌توانید شلوار جین ایده‌آل خود را پیدا کنید و از استایل شیک و اعتماد به نفس بالا لذت ببرید. در صورتی که علاقه دارید بدانید شلوار جین مام استایل زنانه مناسب چه اندامی است؟ این مقاله را مطالعه بفرمایید.

به گفته سایت 247jeans سایز و تناسب مدل شلوار هر دو تعیین می کند که آیا شلوار جینی که انتخاب کردید مناسب شما است یا خیر. برای مثال در مدل‌های مام فیت، شلوار متناسب با اندام شما به درستی در ناحیه ران فیت می‌شود؛ نه فشار زیادی وارد می‌کند و نه خیلی آزاد است.

The size and the fit type both determine whether the jeans will fit properly. Our slim fit design fits snugly around your legs and therefore sits a little tighter. If you prefer a looser fit for your jeans, then choose a regular fit design. Your size does not play a role in choosing the type of fit, which is the same for all fits. However, denims with elastane often feel a bit looser due to the stretch. The jeans are very comfortable but the waistband remains the same in size. Our jog jeans are super stretchable, which is why we recommend choosing at least 1 or 2 sizes smaller than normal.

چطور اندازه شلوار جین خود را پیدا کنیم؟

برای اینکه سایز شلوار جین زنانه را پیدا کنید، باید دور کمر (جایی که می‌خواهید شلوار روی آن بنشیند) و در برخی مدل‌ها قد شلوار (از پایین پا تا فاق) را اندازه‌گیری کنید. دور کمر رایج‌ترین و مهم‌ترین معیار برای تعیین سایز شلوار جین هستند. با این حال، برای دقت بیشتر می‌توانید دور باسن و دور ران را نیز اندازه بگیرید.

این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا شلواری کاملاً متناسب با اندامتان پیدا کنید که در عین حال راحتی و ظاهری ایده آل را ارائه می‌دهد. به یاد داشته باشید که جدول‌های سایزبندی بین برندها و مدل‌های مختلف ممکن است متفاوت باشند، پس این اعداد را در یک جدول راهنمای سایز شلوار جین زنانه وارد کنید تا بهترین سایز را برای خودتان پیدا کنید. در این بخش هر آنچه باید درباره شلوار جین بوت کات زنانه بدانید شرح داده شده که پیشنهاد میکنم مطالعه بفرمایید.

مراحل اندازه‌گیری شلوار جین زنانه

با استفاده از این مراحل و نکاتی که در ادامه مطلب خواهیم گفت، به راحتی می‌توانید انواع سایز شلوار جین زنانه را پیدا کنید و از داشتن استایلی شیک، راحت و در عین حال با اعتماد به نفس لذت ببرید.

دور کمر: متر را به دور باریک‌ترین قسمت کمر خود، که معمولاً کمی بالاتر از ناف و زیر دنده‌ها قرار دارد، بپیچید. دقت کنید که متر خیلی سفت یا خیلی گشاد نباشد. عدد نشان داده شده روی متر، دور کمر شما را بر حسب سانتی‌متر نشان می‌دهد.

دور باسن: پهن‌ترین قسمت باسنتان را پیدا کنید و آن را اندازه بگیرید. این نقطه معمولاً 18 تا 20 سانتی‌متر پایین‌تر از دور کمر شما قرار دارد. عدد به دست آمده، دور باسن شما را بر حسب سانتی‌متر نشان می‌دهد.

دور ران: دور ران خود را از پهن‌ترین قسمت آن، که معمولاً چند سانتی‌متر پایین‌تر از کشاله ران است، اندازه بگیرید. مطمئن شوید که متر محکم، اما نه خیلی سفت دور ران شما پیچیده شده است. این مورد معمولا برای شلوارهای جذب بررسی می شود.

مراحل اندازه‌گیری شلوار جین زنانه

انواع فاق شلوار زنانه

انواع مختلفی از فاق شلوار زنانه وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. رایج ترین انواع فاق شوار زنانه عبارتند از:

فاق بلند

این نوع فاق از ناف یا بالاتر شروع می شود و تا کمر کشیده می شود؛ فاق بلند برای افرادی که می خواهند کمر خود را بلندتر نشان دهند یا شکم خود را پنهان کنند، عالی است. شلوارهای فاق بلند با تأکید بر روی خط کمر، می‌توانند به خوبی تناسب اندام را به نمایش بگذارند و فرم ساعت شنی را در بدن ایجاد کنند.

این نوع شلوار برای خانم‌هایی که اندام سیب شکل یا گلابی شکل دارند، می‌تواند بسیار مناسب باشد. فاق بلند این شلوارها باعث می‌شود که پاها بلندتر و کشیده‌تر به نظر برسند.

فاق متوسط

این نوع فاق درست بالای استخوان های لگن می نشیند؛ این نوع شلوار برای خانم‌هایی که به دنبال شلواری راحت و خوش‌فرم هستند که به خوبی روی بدنشان بنشیند، ایده‌آل است.

شلوار جین فاق متوسط را می‌توان با انواع تاپ، تی‌شرت، بلوز و تونیک پوشید. این نوع شلوار با فاق متوسط، به خوبی می‌تواند خط کمر را مشخص کند و توجه را به سمت بالاتنه شما معطوف کند. در نتیجه، تناسب اندام شما به تعادل می‌رسد و ظاهری متناسب‌تر خواهید داشت.

فاق کوتاه

شلوار جین فاق کوتاه، نوعی شلوار جین است که فاق آن زیرکمر قرار می‌گیرد و معمولاً تا بالای ران کشیده می‌شود. این ویژگی می‌تواند به نمایش خط کمر و ایجاد ظاهری کشیده‌تر کمک کند. این نوع شلوار می‌تواند برای خانم‌هایی که به دنبال ظاهری مد روز و جذاب هستند، ایده‌آل باشد.

انواع فاق شلوار زنانه

نتیجه گیری

با در نظر گرفتن این نکات و انجام دقیق مراحل اندازه‌گیری، می‌توانید به راحتی شلوار جین مناسب خود را با سایز و فرم ایده‌آل پیدا کنید و از ظاهری شیک و متناسب لذت ببرید. به یاد داشته باشید که احساس راحتی و اعتماد به نفس مهم‌ترین معیار در انتخاب هر لباسی است. پس با انتخاب شلوار جین مناسب، گامی بلند در جهت ارتقای استایل و عزت نفس خود بردارید.

اگر به دنبال خرید انواع شلوار جین زنانه باکیفیت و شیک هستید، رویال جین می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای شما باشد. این برند ایرانی با ارائه تنوع گسترده‌ای از مدل‌ها، رنگ‌ها و سایزها، برای هر سلیقه‌ای، شلواری مناسب دارد.

سوالات متداول

1- برای اندازه‌گیری دور کمر، متر را کجا باید قرار دهیم؟

درست در جایی که کمربند می‌بندید.

2- دور باسن را برای چه نوع شلوارهایی باید اندازه گرفت؟

برای شلوارهایی که فاق آن‌ها تا روی باسن می‌آید (مانند شلوار جین مام استایل)

3- قد شلوار را از کجا تا کجا باید اندازه گرفت؟

از پایین کشاله ران تا جایی که می‌خواهید شلوار جینتان امتداد داشته باشد (مثلاً مچ پا یا روی زمین)

این مقاله را به اشتراک بذارید