Royal Jean logo
شلوار جین بوت کات زنانه، انتخابی برای استایل‌های متفاوت
07 مرداد, 1403

شلوار جین بوت کات زنانه، انتخابی برای استایل‌های متفاوت

آنچه در این مقاله خواهید خواند

همانطور که می‌دانید مد در دهه های مختلف ممکن است دوباره تکرار شوند؛ به طور مثال با بازگشت موج نوستالژی دهه 80 میلادی ،شلوار جین بوت کات زنانه دوباره به ترند روز تبدیل شده و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

به نقل از سایت Rainbowjeans شلوار های بوت کات جین در سال 1850 توسط کابوی‌ها و مزرعه‌دار ها به شهرت رسیدند، چون شلوارهای بوت کات جین با دارا بودن جای کافی به آن ها اجازه می‌داد تا بوت مورد علاقه ی خود را بپوشند و همچنین تنگ بودن قسمت بالایی شلوار به آن‌ها این امکان را می‌داد تا راحت‌تر سوارکاری کنند .

bootcut jeans found prominence amongst cowboys and ranch workers as they allowed them plenty of room to wear their favourite boots, whilst still being tight enough around the hips to wear whilst riding a horse.

همچنین اگر برای شما جالب است که درباره نام شلوار جین بوت کات زنانه بدانید، می توانید در مقاله دیگری درباره شلوار جین بوت کات زنانه بیشتر بخوانید.

یکی از ویژگی‌های عالی شلوار جین بوت کات زنانه این است که هم برای استایل های کژوال و روزانه و هم استایل‌های رسمی و مهمانی از آن میتوان استفاده کرد، اما همانند بقیه شلوارها برای استایل کردن بهتر است نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ویژگی‌های شلوار جین بوت‌کات

شلوار جین بوت کات زنانه یکی از خاص‌ترین استایل‌ها بوده که به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، جای خود را در کمد بیشتر خانم‌ها باز کرده. در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

طراحی: طراحی شلوار جین زنانه بوت کات درقسمت بالا تنگ و در قسمت دمپا (پایین پا) گشاد می‌باشد این طراحی باعث بهتر نشان دادن فرم پا و راحت‌تر پوشیدن بوت می‌شود.

برش شلوار و فرم بدن: همانطور که گفته شد برش عالی شلوار بوت کات باعث بهتر نشان دادن فرم بدن می‌شود.

جنس و کیفیت: شلوار جین بوت کات زنانه رویال جین از پارچه‌های با کیفیت جین بادوام و استحکام بالا ساخته شده است.

راحتی: طراحی خوب شلوار جین بوت کات زنانه باعث شده است تا افراد علاوه بر اینکه احساس راحتی داشته باشند و کارهای روزمره خود را انجام دهند بلکه می‌توانند با بوت های جذاب استایل خود را تکمیل کنند.

استایل: شلوار جین بوت کات زنانه با اکثر کیف و لباس‌ها ست می‌شود و در بیشر استایل‌ها از روزمره تا رسمی کاربرد دارد.

تنوع رنگ و طرح: شلوارهای جین بوت کات زنانه در طرح و رنگ‌های مختلف تولید شده و افراد با توجه به سلیقه ی خود می‌توانند طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ویژگی های شلوار جین بوت کات

چگونه شلوار بوت‌کات را استایل کنیم؟

استایل شلوار بوت کات در موقعیت‌های رسمی

در موقعیت‌های رسمی مثل جلسات کاری یا ایونت‌های مهم، شلوار جین بوت‌کات را با شومیزهای ساده و رسمی ست کنید. کت‌هایی با یقه‌های آرشال و انگلیسی که قدشان خیلی بلند نباشد روی شومیزها انتخاب بسیار خوبی هستند. اگر می‌خواهید استایل بسیار رسمی‌ای داشته باشید، می‌توانید زیر کت‌ جلیقه بپوشید. در این صورت بهتر است جنس شلوارتان کرپ یا پارچه‌ای باشد که ظاهر بهتری داشته باشد.

سعی کنید از رنگ‌های تیره‌ی شلوار جین بوت‌کات استفاده کنید مثل آبی تیره یا مشکی؛ رنگ‌های روشن جین برای استایل رسمی خیلی مناسب نیستند. در استایل رسمی با شلوار بوت‌کات کیف کلاچ و کفش پاشنه بلند نوک تیز انتخاب بسیار مناسبی است.

استایل شلوار بوت‌کات برای موقعیت‌های غیر رسمی

شلوار بوت کات برای همه‌ی اندام‌ها مناسب بوده و همین باعث می‌شود در همه‌ی موقعیت‌ها و برای همه‌ی استایل‌ها آیتمی کاربردی محسوب می‌شود.

برای ساخت استایلی راحت با شلوار جین بوت کات، شما به تی‌شرت‌ها و بلوزهای راحت احتیاج دارید. در این استایل پوشیدن شلوار روشن و زاپ‌دار مانعی ندارد و از لحاظ سایزی هم می‌توانید سراغ لباس‌های اورسایز بروید.

استایل شلوار جین بوت کات زنانه با شومیز

اگر می‌خواهید یک استایل رسمی برای مراسم خاص یا جلسه داشته باشید، می‌توانید شلوار جین بوت کات زنانه را همراه با شومیز ست کنید. برای بهتر شدن استایل می‌توانید از کفش پاشنه بلند یا کلاسیک استفاده کنید.

قسمت جلوی شومیز را در داخل شلوار گذاشته و قسمت عقب شومیز را بیرون بگذارید؛ همچنین می‌توانید با استفاده از یک دستمال گردن استایل خود را تکمیل کنید.

البته می توانید یک تاپ بپوشید و روی آن یک پیراهن اور سایز بپوشید و به این صورت یک استایل متفاوت داشته باشید.

استایل شلوار جین بوت کات زنانه با کتانی

اگر استایل راحت و کژوال دوست دارید، می توانید کتانی را با شلوارجین بوت کات زنانه استایل کنید و فعالیت های روزمره و پیاده روی انجام دهید.

اگر می خواهید از کفش های پاشنه تخت و کتانی استفاده کنید، بهتر است از شلوار جین بوت کات زنانه‌ای که قد کوتاه‌تر است، استفاده کنید. این کار باعث می شود تا کفش تخت شما بهتر نشان داده شود و یک ظاهر جذاب و هماهنگ برای خود درست کنید.

چگونه بوت کات را استایل کنیم؟

استایل شلوار جین بوت کات زنانه با کت

اگر می خواهید یک استایل رسمی برای خود ایجاد کنید می‌توانید از یک کت تک هم رنگ با شلوار جین زنانه بوت کات استفاده کنید. با کمک جواهرات زیبا و کیف می‌توانید به شیک‌تر شدن استایل خود کمک کنید.

بهتر است کت بر روی ناحیه ران شما باشد تا بدن شما را متعادل‌تر نشان دهد. استفاده از کت جذب نه تنها کمر شما را زیبا تر نشان می‌دهد بلکه به مرتب نشان دادن استایل شما کمک می‌کند .همچنین با استفاده از یک کفش پاشنه‌دار زیبا به تکمیل استایل خود کمک می‌کنید.

نکات مهم برای استایل شلوار بوت کات

  • شلوارهای بوت کات با قد های های مختلف تولید می‌شود، بهتر است افراد ظریف از شلوار جین بوت کات زنانه با ارتفاع کوتاه استفاده کنند به صورتی که تا روی زمین کشیده نشود و یک یا دو سانت از زمین بلند تر باشد.
  • افراد با بدن ظریف بهتر است از کفش های پاشنه بلند در استایل خود استفاده کنند تا بلندتر به نظر برسند و استایل بهتری داشته باشند.
  • افرادی که دارای پاهای چاق هستند بهتراست مدل های تیره تر شلوارجین بوت کات زنانه را انتخاب کنند.

جمع بندی

شلوار جین بوت کات زنانه نه تنها دوباره وارد مد شد، بلکه با استایل‌های مختلف و گوناگونی که با آن می‌شود ساخت، ثابت کرد که می‌تواند یکی از انتخاب های اصلی برای کمد هر فرد باشد و برای همین طرفداران زیادی در میان اهالی مد دارد. نسبت به قبل کمی تغییر در طرح و استایل شلوار جین زنانه بوت کات ایجاد شد اما باز هم چیزی از جذابیت این شلوار کم نشده است.

سوالات متداول

شلوار جین بوت کات زنانه برای چه استایلی مناسب است؟

در استایل های مختلف مانند کژوال و رسمی می توانید از شلوارجین بوت کات زنانه استفاده کنید؛ فقط همانطور که بالاتر گفتیم باید به المان های مختلفی که با شلوار ست می کنید، توجه داشته باشید تا بتوانید استایل بهتری برای خود ایجاد کنید.

چگونه می‌توانم شلوار بوت کات رویال جین را به صورت عمده خریداری کنم؟

فروش رویال جین تنها به صورت عمده بوده و در مقاله دیگری شما را برای خرید شلوار جین عمده به طور کامل راهنمایی کردیم.

این مقاله را به اشتراک بذارید