Royal Jean logo
مرکز خرید شلوار جین عمده تهران
27 خرداد, 1403

مرکز خرید شلوار جین عمده تهران

آنچه در این مقاله خواهید خواند

برای خرید شلوار جین عمده تهران باید به بازار بزرگ در تهران رفته و با مراجعه به شعبات برنده‌های مختلف خرید خود را انجام دهید. شعبات مجموعه رویال جین در بازار بزرگ تهران عبارتند از:

1-بازار بزرگ تهران، کوچه حمام چال، مجتمع تجاری پارسیان، طبقه منفی 3، پلاک 27 تا 37

2-بازار بزرگ تهران، سرای ملی، گذر دوم، طبقه منفی 2، پلاک 57/1

در پاساژ پارسیان 10 شعبه عمده فروشی به ارائه محصولات رویال جین پرداخته و در سرای ملی نیز یک شعبه وجود داشته که جمعا شامل 11 شعبه عمده فروشی می‌شود؛ بنابراین برای خرید عمده به صورت حضوری می‌توانید به این شعبات مراجعه کنید.

احتمالا این سوال که چگونه خرید شلوار جین عمده را انجام دهیم یا مراکز خرید عمده این محصولات کجاست، شما را به این صفحه کشانده است. ما نیز با بررسی دقیق این موارد در مقاله پیش رو به سوالات شما پاسخ داده‌ایم.

خرید عمده شلوار جین زنانه در گذشته فقط به صورت حضوری قابل انجام بوده و خریداران عمده به بازار بزرگ تهران یا برخی بازارهای عمده فروشی در شهرهای بزرگ می‌رفتند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی می‌توانید با چند کلیک ساده و از هر کجای ایران، خریدهای عمده را از سایت‌های برندهای معتبر مانند سایت رویال جین انجام دهید. اگر علاقه به مقاله 5 استایل شلوار جین زنانه دارید در این مقاله همراه ما باشید.

نکات مهم در خرید شلوار جین عمده

برای خرید شلوار جین عمده تهران به نکاتی مانند: جور بودن جنس، خوش فروش بودن، خوش کپ بودن، مدل‌های مطابق با مد روز، تنوع بالا، خدمات پس از فروش، خرید از برند معتبر و کیفیت بالای محصول، باید توجه دقیق داشته باشید. با رعایت این نکات می‌توانید رضایت مشتریان خود را تضمین کنید.

 امروزه با وجود عمده فروشی‌های زیاد، برای فروش عمده شلوار جین زنانه، حق انتخاب خریداران نیز بیشتر شده، اما فقط تعداد محدودی از آنها تمامی موارد گفته شده را ارائه می‌دهند. هر یک از این نکات در ادامه بطور دقیق مورد بررسی قرار گرفته است.

نکات مهم در خرید شلوار جین عمده

جور بودن جنس

مشکلاتی مانند متفاوت شدن کیفیت اجناس مغازه، عدم توانایی در مدیریت موجودی محصولات، صرف زمان و هزینه بیشتر برای خرید از چندین عمده فروشی که هر یک از این مشکلات می‌تواند اذیت کننده باشد.

رویال جین با وجود 37 کارخانه دارای اجناس جور بوده و تمامی محصولات با تنوع بالا، رنگ‌بندی و سایزبندی کامل به خریداران ارائه می‌شود. در شعبات فروش عمده این مجموعه اجناس جور بوده و خریدار به راحتی می‌تواند انواع محصولات مدنظر خود را در زمان کوتاهی تهیه کند.

 جور بودن جنس به خریداران در مدیریت موجودی کمک کرده تا پس از اتمام محصولات، سریعا لباس‌های جدید را سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان اجناس فروشگاهشان را تکمیل کنند. جور بودن اجناس عمده فروشی، موجب خریدی راحت‌تر شده و به فروش سریع‌تر محصولات شما نیز کمک خواهد کرد.

خوش فروش بودن

ویژگی خوش فروش بودن در خرید عمده از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خریداران معمولا توجه‌ای ویژه‌ای به این مورد دارند.

 شما با ارائه محصولات خوش فروش در فروشگاهتان، رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کرده و به اعتبار مغازه خود می‌افزایید. در عمده فروشی‌های رویال جین اجناس خوش فروش به خریداران عمده عرضه می‌شوند تا خیالشان از این بابت راحت باشد.

 شلوارهای خوش فروش راحت‌تر فروش رفته و به کسب و کار شما رونق می‌دهند. لباس‌های خوش فروش به طور طبیعی مورد پسند مشتریان واقع شده و شما را متحمل هزینه‌های بازاریابی نخواهند کرد.

چگونه بفهمیم یک شلوار خوش فروش است؟

  1. اگر استایل‌های مشابه آن شلوار را در جامعه بطور گسترده ببینید، می‌توانید به خوش فروش بودن آن اعتماد کنید.
  2. مدل‌هایی که طبق مد روز بوده و با سلایق ایرانی هم‌خوانی دارند معمولا از فروش بالایی برخوردارند.
  3. کیفیت بالای شلوار از دیگر مواردی بوده که به خوش فروشی آن کمک زیادی خواهد کرد.
  4. قیمت متناسب با کیفیت نیز یکی از عوامل خوش فروش بودن لباس‌ها محسوب می‌شود.
  5. توجه به نقد و بازخود مشتریان می‌تواند به شما کمک کرده تا بدانید کدام شلوارها کم فروش و کدامیک خوش فروش هستند.
چگونه بفهمیم یک شلوار خوش فروش است؟

خوش کپ بودن

خوش کپ بودن شلوار یعنی شکل و اندازه آن متناسب با بدن افراد بوده و بدون نیاز به خیاطی اضافی، به بهترین حالت روی بدن شخص قرار بگیرد. این آیتم نیز در خرید شلوار جین عمده تهران بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند موجب افزایش فروش شود.

با وجود تولید گسترده شلوار جین در ایران، تعداد کمی از برندها مانند رویال جین به خوش کپ بودن شلوار اهمیت داده و طراحی و برش و دوخت محصولاتشان ایده‌آل است.

کپ خوب در راحتی شلوار نیز تاثیر داشته و به آن انعطاف مناسب می‌بخشند. شلوارهای جین در پوشش روزمره مورد استفاده قرار گرفته و به همین دلیل باید راحت و خوش کپ بوده تا افراد را در طول روز فرد را اذیت نکنند.

یک شلوار جین با کپ خوب، احساس خوبی نیز به فرد داده و موجب آزادی حرکت او خواهد شد. شلوارهای خوش کپ در تن افراد زیباتر دیده شده و از این طریق استایل آنها شیک‌تر بنظر می‌رسد.

مدل‌های مطابق با مد روز

شما باید در خرید شلوار جین عمده مدل‌هایی مطابق با مد روز انتخاب کرده تا از این طریق رضایت مشتریان خود را بدست آورید. اکثر مشتریان به دنبال آخرین مدل‌های روز بوده و می‌خواهند با پوششی مطابق مد، شیک و امروزی بنظر برسند.

تیم طراحی رویال جین به طور پیوسته در حال بررسی جدیدترین‌ مدل‌های روز دنیا بوده و با در نظر گرفتن سلیقه ایرانی و مد روز، طرح‌هایی جذاب به بازار ارائه می‌کند.

 صنعت پوشاک بسیار رقابتی بوده و برای فروش بهتر نیاز دارید که مدل‌هایی بر طبق مد جهانی تهیه کرده تا از این طریق توان رقابتی فروشگاهتان را بالا ببرید.

مدل‌های مطابق با مد روز

تنوع بالا

تنوع بالای محصولات از دیگر مواردی است که هنگام خرید شلوار جین عمده باید به آن توجه کنید. تنوع بالا در مدل‌، رنگ و جنس محصولات به مشتریان حق انتخاب بیشتری داده و آنان می‌توانند بر اساس نیاز و سلیقه خود خریدشان را انجام دهند.

شما با تهیه محصولات متنوع می‌توانید گروه مشتریان هدف خود را گسترش داده و فروشتان را از این طریق بیشتر کنید. علاوه بر موارد گفته شده مشتریان با دیدن تنوع بالای اجناس در خریدهای بعدی نیز فروشگاه شما را انتخاب خواهند کرد.

خدمات پس از فروش

پس از خرید شلوار جین عمده تهران در صورتی که محصولات دچار نقص یا مشکلی باشند باید بتوانید به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از فروشنده پیگیری کرده تا او کالا را تعویض کند. اهمیت این موضوع زمانی دو چندان می‌شود که ساکن تهران نباشید.

 فروش عمده شلوار جین زنانه باید با خدمات پس از فروش همراه بوده تا در صورت بروز مشکل، فروشندگان پاسخگوی خریدار باشند. برندهای معتبری مانند رویال جین برای اعتبار برندشان ارزش بالایی قائل بوده و به همین دلیل خدمات پس از فروش خوبی ارائه می‌کنند.

عدم توجه به این مورد می‌تواند شما را متحمل ضررهای سنگین کرده و موجب نارضایتی مشتریانتان شود. برخی از فروشندگان عمده با عدم پذیرش نقص محصولات ارسالی خود، به خریدار ضرر می‌رسانند.

خرید از برندهای معتبر مزایای زیادی به همراه داشته و خیال شما را از بابت کیفیت اجناس آسوده خواهد کرد. برندهایی مانند رویال جین که رضایت مشتریان خود را در اولویت قرار می‌دهند، همواره مورد اعتماد مشتریان بوده و فروش این نوع اجناس راحت‌تر خواهد بود.

 کیفیت اجناس برندهای معتبر در بالاترین سطح بوده و هیچگاه از کیفیت خود برای سود بالاتر نمی‌کاهند. همچنین خرید شلوار جین عمده تهران از برندهای خوش‌نام با پشتیبانی قوی همراه بوده و مدل‌های تولیدی آنها بر اساس آخرین مد روز دنیاست.

خرید از این برندها نیز راحت‌تر بوده و با تولید انبوه، همواره دارای کامل‌ترین موجودی هستند؛ در نتیجه هیچگاه برای تهیه شلوارهای مدنظرتان معطل نخواهید شد.

شلوار جین عمده تهران از برندهای خوش‌نام

کیفیت بالای محصول 

کیفیت یکی از حیاتی‌ترین نکات برای خرید شلوار جین عمده تهران بوده و می‌تواند موارد بسیاری مانند دوخت و پارچه و طراحی را تحت تاثیر قرار دهد.

کیفیت شلوار جین به عواملی نظیر: پارچه بادوام، دوخت حرفه‌ای، برند معتبر، طراحی امروزی، راحت بودن و ثبات رنگ آن بستگی داشته که بسیاری از این موارد در قسمت قبل گفته شده و آیتم‌های دیگر را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

  • پارچه بادوام: یکی از مهم‌ترین عوامل نشان دهنده کیفیت، دوام بالای پارچه بوده که این امر موجب عمر طولانی شلوار و در نهایت اعتماد مشتریان به اجناس شما خواهد شد.
  • دوخت حرفه‌ای: شلوار جین‌های باکیفیت همگی دارای دوختی حرفه‌ای و دقیق بوده و به همین دلیل در پای افراد جلوه‌ای زیبا دارند. کیفیت بالای دوخت روی دوام شلوار نیز کاملا موثر است.
  • ثبات رنگ: شلوار لی بی‌کیفیت پس از شستشو رنگ زیادی پس داده و تغییر رنگ آن قابل مشاهده خواهد بود. اما شلوارهای باکیفیت جین دارای ثبات رنگی بوده و پس از شستشوهای زیاد نیز رنگ نداده و تغییر نخواهند کرد.

به گفته سایت Byrdie کیفیت یکی از مهمترین نکات خرید شلوار جین است:

Whenever you can, head out to shop for your jeans in person so you can get your hands on the actual fabric. High-quality jeans usually have a heavier weight of denim, as the stronger fabric feels more luxurious and is more likely to last.

بهترین عمده فروشی شلوار جین در تهران

رویال جین با وجود کارخانجات متعدد برای تولید انواع شلوار جین و همچنین با داشتن تیمی با تجربه و حرفه‌ای از برترین طراحان و کارشناسان، همواره بالاترین سطح رضایت را از مشتریان عمده دریافت می‌کند. خرید شلوار جین عمده تهران از رویال جین با مزایای زیر همراه است.

  • ارائه قیمت متناسب با کیفیت محصولات
  • خدمات پس از فروش عالی و تیم پشتیبانی حرفه‌ای
  • تنوع بالای مدل‌ها و رنگ‌ها
  • ارائه شلوارهایی با روزترین مدل‌ها
  • موجودی بالای محصولات در هر زمان: تولید در سطح وسیع با استفاده از 37 کارخانه
  • کامل بودن سایزبندی و رنگ‌بندی اجناس در هر زمان
  • ارائه طرح‌های خاص و تک: نوآوری و طرح‌های خلاقانه برای ارائه محصولات خاص
  • فروش محصولات تولید شده از بهترین مواد اولیه: تمامی پارچه‌ها، اکسسوری‌ها و مواد بکار رفته در شلوارها دارای بالاترین سطح کیفی هستند.
  • ارسال در زمان کوتاه: محصولات طی 12 تا 24 ساعت برای شهروندان تهرانی و 24 تا 48 ساعت برای هموطنان در شهرستان‌ها ارسال می‌شوند.
  • امکان خرید راحت و بی‌دردسر از سایت
  • برخورداری از چندین شعبه فروش عمده
بهترین عمده فروشی شلوار جین در تهران

پرسش و پاسخ

رویال جین چند شعبه فروش عمده در تهران دارد؟

رویال با داشتن ده فروشگاه در مجمتمع پارسیان و یک شعبه در سرای ملی، جمعا دارای 11 شعبه فروش عمده در تهران است.

به چه نکاتی برای خرید شلوار جین عمده تهران توجه کنیم؟

جور بودن جنس، خوش فروش بودن، خوش کپ بودن، مدل‌های مطابق با مد روز، تنوع بالا، خدمات پس از فروش، خرید از برند معتبر و کیفیت بالا از جمله نکات مهم در خرید عمده هستند.

این مقاله را به اشتراک بذارید