Royal Jean logo
چگونه رویال جین تک بخریم؟
12 خرداد, 1403

چگونه رویال جین تک بخریم؟

آنچه در این مقاله خواهید خواند

برای خرید رویال جین تک، هیچ محدودیتی در زمان و مکان وجود ندارد. شما می‌توانید از هر جای ایران محصولات رویال جین را به صورت تک خریداری کنید. در همین سایت، نقشه‌ای طراحی شده که به شما در پیدا کردن نزدیک‌ترین فروشگاه کمک می‌کند.

رویال جین با بیش از 12000 مشتری عمده (فروشگاه) در سراسر ایران، نیاز شما به خرید تک محصولات را رفع می‌کند. اگر درباره نقشه موجود در سایت و نحوه پیدا کردن نزدیک‌ترین فروشگاه نمی‌دانید، در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید از اولین فرصت بتوانید به صورت تک خرید کنید.

رویال جین؛ شما لایق یک حس خوبید

قبل از اینکه شما را برای خرید رویال جین تک راهنمایی کنیم، کمی درباره این برند بیشتر بدانیم. رویال جین یکی از برندهای بزرگ در زمینه تولید و پخش عمده جین و کتان زنانه بوده و از محصولات باکیفیت و متنوع برخوردار است.

رویال جین محصولی نام آشنا و محبوب بین بانوانی است که سعی دارند استایل امروزی و مطابق با ترند داشته باشند. این برند همواره سعی داشته تا محصولات جدیدی که در بازار جهانی معرفی و عرضه می‌شود را با توجه به استایل بانوان ایرانی، سلیقه و ترندهای مد و فشن تولید و عرضه کند.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این برند، تولید و پخش عمده دارد و خرید محصولات رویال جین سخت به نظر برسد، اما رویال جین این مشکل شما را هم حل کرده است. دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن محصولات رویال جین در پیج‌ها یا فروشگاه‌های حضوری مختلفی بگردید.

نزدیک‌ترین فروشگاه به من برای خرید رویال جین تک

قطعا این گزینه را در سایت رویال جین دیده‌اید؛ اما این گزینه چه کمکی به خرید رویال جین تک می‌کند؟ «نزدیک‌ترین فروشگاه به من» همان گزینه‌ای است که شما را تا فروشگاه برای خرید تک راهنمایی می‌کند.

فرقی نمی‌کند کجای ایران باشید، سفر هستید یا در خانه، رویال جین به شما نزدیک است! تنها کافیست گوشی موبایل خود را بردارید و وارد سایت رویال جین شوید، نقشه را باز کنید و به سمت نزدیک‌ترین فروشگاه حرکت کنید.

مراحل پیدا کردن نزدیک‌ترین فروشگاه خرید تک رویال جین:

  • با موبایل خود وارد سایت رویال جین شوید
  • روی گزینه «نزدیک‌ترین فروشگاه به من» کلیک کنید
نزدیک‌ترین فروشگاه به من
  • نقشه ایران را می‌بینید که در حال بارگذاری و پیدا کردن نزدیک‌ترین فروشگاه به شماست؛ کمی صبر کنید تا نقشه موقعیت مکانی شما را تشخیص دهد.
فروشگاه رویال جین تک
  • در کمتر از یک دقیقه نزدیک‌ترین فروشگاه به موقعیت مکانی شما مشخص و نام فروشگاه همراه با گزینه «مسیریابی» نمایش داده می‌شود
  • روی گزینه «مسیریابی» کلیک کنید تا وارد مسیریاب گوگل شوید.
  • در مرحله آخر کفش‌های خود را بپوشید و به سمت نزدیک‌ترین فروشگاه حرکت کنید!

گزینه «نزدیک‌ترین فروشگاه به من» را پیدا نمی‌کنم

اگر موفق به پیدا کردن این گزینه برای خرید رویال جین تک نشدید، فرقی ندارد که کجای سایت هستید؛ روی گزینه صفحه نخست در بالای سایت سمت راست کلیک کنید تا به صفحه اصلی هدایت و این گزینه را ببینید.

همچنین می‌توانید روی نقشه موجود در صفحه اصلی کلیک کنید تا نقشه کامل باز شده، موقعیت مکانی شما بارگذاری و نزدیک‌ترین فروشگاه به شما مشخص شود.

نقشه برایم بارگذاری نمی‌شود

اگر نقشه چشمک می‌زند و نمی‌توانید نزدیک‌ترین فروشگاه به خودتان را پیدا کنید، بررسی کنید که به مرورگر خود دسترسی به موقعیت مکانی داده باشید. اگر این گزینه فعال نباشد، نزدیک‌ترین فروشگاه به شما به درستی مشخص نخواهد شد.

در اولین ورود شما به سایت رویال جین، یک پیام دریافت می‌کنید که از شما میخواهد دسترسی به موقعیت مکانی را فعال کنید. اگر این پیام را رد کردید می‌توانید سایت را به‌روزرسانی و دوباره بارگذاری کنید تا این پیام دوباره برای شما نمایش داده شود.

همچنین می‌توانید از بخش تنظیمات مرورگر، دسترسی به موقعیت مکانی را بررسی و باز کنید تا نزدیک‌ترین فروشگاه به شما پیدا و نمایش داده شود.

در گوشی‌های اندروید مسیر زیر را دنبال کنید:

روی گزینه تنظیمات در کنار آدرس سایت، سمت چپ، کلیک کنید > Permissions  > دسترسی به لوکیشن را فعال کنید.

فروشگاه رویال جین تک

در گوشی‌های آیفون مسیر زیر را دنبال کنید:

روی Aa در کنار آدرس سایت، گوشه سمت چپ، کلیک کنید > Website Setting  > دسترسی به لوکیشن را Allow کنید

فروشگاه رویال جین تک

پس از اینکه دسترسی به موقعیت مکانی را تایید می‌کنید، در کمتر از یک دقیقه نزدیک‌ترین فروشگاه برای خرید رویال جین تک نمایش داده می‌شود. در صورت سوال و نیاز به راهنمایی در اینستاگرام میزبان شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم.

همه محصولات رویال جین را موجود دارند؟

فروشگاه‌های ثبت شده روی نقشه تعداد زیادی از محصولات رویال با توجه به تنوع بالای محصولات رویال جین امکان اینکه تمام محصولات موجود باشد، نیست.

شما می‌‌توانید از فروشگاه نزدیک به خود بخواهید که محصول مدنظر را موجود کنند. پس از اینکه فروشگاه خرید عمده خود را ثبت کند در کمتر از 48 ساعت سفارش به دستشان خواهد رسید.

این مقاله را به اشتراک بذارید