Royal Jean logo
شلوار رویال جین، چون شما لایق یک حس خوبید
15 خرداد, 1403

رویال جین، چون شما لایق یک حس خوبید

آنچه در این مقاله خواهید خواند

اولین موردی که در برخورد با هر فرد توجه ما را به خود جلب می‌کند نوع پوشش اوست. در واقع لباس‌های ما در نگاه اول، معرف ما بوده و علاوه بر آن یک لباس مناسب حس خوبی به خود ما خواهد داد. شلوار رویال جین نیز با تولید انواع لباس‌های باکیفیت زنانه، سعی در خلق این حس خوب دارد.

 بنابراین انتخاب لباس‌های زیبا، برازنده و باکیفیت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همه افراد وقتی یک لباس باکیفیت و زیبا بر تن می‌کنند احساس بهتری خواهند داشت. می‌توان اینگونه گفت که داشتن پوششی جذاب نشان ‌دهنده ارزشی است که برای خود قائل بوده‌ایم. 

 محصولاتی مانند انواع شلوار جین رویال یا کت و شومیز و غیره را می‌توانید با قیمتی مناسب از مجموعه ما خریداری کنید. همچنین خرید عمده شلوار کتان زنانه و بطور کلی خرید عمده همه محصولات را می‌توانید از طریق سایت انجام دهید.

 لباس‌های تولید شده توسط رویال جین علاوه بر آنکه از کیفیتی بالا برخوردارند، کاملا به روز می‌باشند به همین دلیل حس امروزی بودن و شیک‌پوشی را به افراد خواهند داد. در این مقاله قصد داریم شما را با تولیدات این مجموعه آشنا کرده و به ویژگی هایی که موجب تفاوت این برند با دیگر تولیدات می‌شود، اشاره نماییم.  

طراحی مناسب سلیقه و استایل بانوان ایرانی

فرم بدنی و سلیقه افراد در جغرافیای مختلف متفاوت بوده و این موضوع موجب می‌شود که لازم باشد هر محصول با توجه به بازار مورد نظر خود طراحی شود. دو تفاوت اصلی در سلیقه مناطق مختلف وجود دارد؛ اول سبک پوشش و سلیقه افراد آن منطقه و دوم استایل یا فرم بدنی افراد آن منطقه.

رویال جین همواره با بررسی استایل‌های مختلف بدنی بانوان ایرانی سعی داشته تا مناسب‌ترین طراحی را برای بانوان ایران در نظر داشته تا با پوشیدن محصولات رویال جین بتوانند حس خوب را تجربه کنند.

علاوه بر استایل بدنی، سلیقه بانوان ایرانی هم در اولویت تولید قرار داشته و همواره سعی در طراحی آیتم‌هایی داشتیم که با سلیقه و نیاز بانوان ایران همسو باشد.

 طراحی حرفه‌ای لباس‌ها

طراحی لباس‌ها در این مجموعه توسط یک تیم حرفه‌ای انجام می‌شود و برای طراحی آنها تحقیق و بررسی‌های دقیقی صورت می‌گیرد. تا لباس علاوه بر ظاهر شیک و امروزی، تن‌خوری زیبا نیز داشته باشد. 

بطور مثال دو شلوار بوتکات که توسط دو برند مختلف تولید شده‌اند، ممکن است به دلایلی مانند نوع برش، جنس پارچه و غیره تن‌خوری متفاوت داشته باشند. به این شکل که یکی از آنها کاملا خوش ایست و زیبا و دیگری جلوه‌ای معمولی داشته باشد.

 در نتیجه بسیار مهم است که لباس‌ها را از کدام برند تهیه می‌کنید. در این مجموعه تمامی موارد گفته شده به دقیق‌ترین شکل بررسی می‌شود تا نتیجه نهایی یک لباس ایده‌آل باشد. 

به گفته سایت Scienceofpeople شما همان چیزی هستید که می پوشید؛

You Are What You Wear
The type of clothes you wear – and the kinds of accessories you use to either jazz them up or tone them down – says a lot about who you are, where you’re from, what you do and how you feel about yourself and others.

طراحی شلوار رویال جین متناسب با ترندهای روز دنیا

طراحی متناسب با ترندهای روز دنیا

امروزه اکثر افراد به اینترنت دسترسی دارند در نتیجه ترندهای روز دنیای مد را مشاهده کرده و علاقمندند مطابق با آن لباس بپوشند. در رویال جین محصولات با توجه به ترندهای روز جهان و همچنین فرهنگ ایرانی تولید می‌شوند.

 ترندهای دنیای مد با تغییر در قسمت‌های مختلف لباس مانند رنگ، مدل، جنس پارچه و غیره  افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهند. طراحی محصولات ما کاملا با تولیدات برندهای بزرگ هم‌خوانی داشته و هم‌راستا با ترندهای روز جهان است. 

 ما در این طراحی‌ها به تکنولوژیهای روز دنیا و روش‌های جدید توجه می‌کنیم.

  • تکنولوژی‌های روز دنیا: ما در روند تولید و طراحی لباس‌ها، از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کنیم. در نتیجه محصولات تولید شده، از نظر کیفیت و دوام در سطح برترین برندهای جهانی قرار می‌گیرند. 
  • استفاده از روند‌های جدید: تیم طراحی رویال جین روندهای جدید در صنعت مد را دنبال نموده و در نهایت با توجه به این روندهای مدرن، طرح‌هایی خلاقانه ارائه می‌دهد. طرح‌هایی جذاب که با آنچه که در صحنه‌های جهانی مد می‌بینید، مطابقت دارد.

در واقع هدف ما این است که محصولاتمان علاوه بر اینکه مطابق با ترند‌های روز دنیا هستند، خلاقانه و متمایز نیز باشند. تا بدین وسیله حس شیک و منحصربفرد بودن را به افراد القا کنند. تمامی محصولات ما مانند شلوار رویال جین، کت، شومیز و غیره دارای طراحی‌های خاص و امروزی هستند. 

تنوع بالای محصولات

ما در رویال جین سلایق مختلف را در نظر قرار داده‌ و با توجه به آنها محصولات متنوعی تولید می‌کنیم. این تنوع شامل انواع لباس زنانه مانند: شومیز، کت، شلوار، دامن، وست، سارافون و شلوارک می‌شود. که هریک از این‌ها نیز دارای تنوع بالایی هستند. 

همچنین در قسمت رنگ‌بندی نیز شاهد رنگ‌های مختلف و جذاب هستید که این تنوع رنگی به مشتریان اجازه می‌دهد تا با توجه به لباس‌های دیگر خود و سبک زندگی‌‌شان، رنگی خاص را انتخاب کنند. این متنوع بودن را در بخش‌های سایز بندی و قیمت نیز می‌توانید مشاهده کنید.

 بنابراین برای همه سایزها لباس‌های با قیمت‌های متنوع طراحی شده تا از این طریق بتوانید انتخابی گسترده داشته باشید. هنگامی که تنوع محصولات بالا باشد، خریداران عمده دیگر مجبور نیستند ریسک کنند. 

یعنی با خرید لباس‌هایی با تنوع زیاد می‌توانند در فروش جزئی سود خوبی داشته باشند در نتیجه از این طریق مشتریان مختلف با سلایق گوناگون را راضی نگه دارند. همچنین اعتبار فروشگاه شما از طریق ارائه اجناس متنوع بالاتر خواهد رفت. 

در ادامه به بررسی تنوع محصولات در بخش شلوار رویال جین می‌پردازیم:

شلوار

شلوار‌ را می‌توان یکی از آیتم‌های پایه‌ای در صنعت پوشاک دانست که برای هر فصل سال و هر مناسبتی استفاده می‌شوند. مهم ترین نکته در بررسی یک شلوار، احساس راحتی است که به فرد می‌دهد.

 شلوارها باید با توجه به استایل شخصی و انواع شلوار جین زنانه مناسب با اندام هر فرد انتخاب شوند. شلوار زنانه از جمله محصولاتی است که رویال جین با تنوع بالا و کیفیت عالی به تولید می‌رساند شما می‌توانید انواع شلوار جین رویال تا مدل‌های مختلف کتان و غیره را  در این مجموعه پیدا کنید.

 مدل‌های متنوع شلوار رویال جین مانند: بگ، نیم‌بگ، مام استایل، مام فیت، بوتکات و  راسته را را نیز می‌توانید از شرکت ما تهیه کنید. تمامی این شلوارها با استفاده از پارچه‌های باکیفیت و با دوخت و برشی حرفه‌ای تولید شده‌اند.

معمولا هر خانمی نیاز به چند شلوار با مدل‌های مختلف دارد تا بتواند در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی از آنها استفاده کند. در مقاله انواع شلوار جین را بشناسید به صورت کامل به شلوار جین زنانه پرداخته ایم و در ادامه این مقاله به بررسی جدیدترین مدل‌های شلوار رویال جین می‌پردازیم.

شلوار کتان تراول (Travel)

شلوار کتان تراول (Travel)

شلوارهای کتان تراول در قسمت کمر فیت هستند و به تدریج از قسمت باسن تا ساق پا گشاد می‌شوند. این شلوارها معمولاً از الیاف نخی کتان دوخته می‌شوند که برای سفرهای طولانی یا استفاده روزمره ایده‌آل هستند.

شلوار تراول با کفش های کتانی استایل می‌ شود و به شما اجازه می‌دهد در عین راحتی، شیک به نظر برسید. قد این شلوار ها 85 سانت است و پاچه پاکتی دارند؛ همچنین در انواع رنگ های گردویی، سبز سدری، استخوانی، کرم و مشکی موجود هستند.

شلوار جین ایزی

شلوار جین ایزی با برش‌های راحت و حالت گشاد خود، مناسب برای استفاده روزمره است. این شلوار دارای دو جیب کناری و دو جیب در پشت است و به شما امکان حرکت آزادانه را می‌دهند. شلوار ایزی دمپا ریش به دلیل طراحی راحت و مدرن، مدلی پرطرفدار در بازار است. این شلوار 80 سانتی متر قد دارد و رنگ آن آبی وسط است. ترکیب آن با تی‌شرت‌های ساده یا شومیز کوتاه، یک استایل کژوال و جذاب ایجاد می‌کند.

شلوار رویال جین بالون

شلوار بالون

مدل بالون به دلیل کمر تنگ، ساق‌های گشاد و دمپای تنگ شناخته می‌شود که قد آن تا بالاتر از مچ پا قرار می گیرد. این شلوار به خوبی بر روی بدن نشسته و با ایجاد فرم منحنی که در قسمت ساق پا حالت تنگ تر دارد، باعث می شود قسمت پایین تنه کمی پرتر دیده شود.

این مدل شلوار بالون که در جنس‌های مختلف حصیری و لینن و رنگ های نسکافه ای، کرم، خاکی و سبز لجنی موجود هستند را می‌توانید با بلوزهای کوتاه یا کراپ تاپ‌ها ترکیب کنید تا ظاهری خاص و منحصربه‌فرد در فصل های گرم داشته باشید.

شلوار رویال جین واید

شلوار رویال جین واید

شلوار جین واید یکی از مدل‌های پرطرفدار و ترند این روزهاست. این شلوارها در ناحیه کمر فیت هستند و به خوبی روی بدن می‌نشینند؛ اما به آرامی در قسمت پایین گشاد می‌شوند. یکی از اثرات مثبت این مدل بر فرم اندام، ایجاد ظاهری کشیده‌تر و بلندتر است.

شلوارهای جین واید در رنگ‌های مختلفی مانند آبی روشن، آبی یخی، آبی تیره و ذغالی تولید می‌شوند و معمولاً برای استایل های کژوال یا نیمه رسمی مناسب هستند. شلوار جین واید را در فصل زمستان با ژاکت و کت و در فصل تابستان با یک مانتوی کوتاه یا تی‌شرت ست کنید.

شلوار جین اسپانیش

شلوار جین اسپانیایی به خاطر طراحی جذاب و خاصی که دارد بسیار محبوب شده است. این شلوارها معمولاً در رنگ‌های مختلفی مانند آبی روشن، آبی متوسط و ذغالی عرضه می‌شوند. شلوار های اسپانیش دوخت‌های دقیق و تناسب عالی دارند و آزاد و راحت بر روی بدن می نشیند.

شلوار جین دبل دان

طراحی دبل دان (Double Don) به گونه‌ای است که برای پوشیدن بایستی دو بار دکمه آن بسته شود و پوشیدن آن کمی سخت‌تر از شلوارهای عادی است. فاق شلوار جین دابل دان بلند تر از سایر مدل های جین است و جا دکمه آن به صورت مورب دوخته می شود.

این شلوار در رنگ های آبی روشن، آبی یخی و آبی تیره عرضه می شود و برای افرادی که به دنبال استایلی متمایز و بادوام هستند، انتخابی مناسب است. شما می توانید این شلوار ها را با تیشرت‌های وینتیج ترکیب کنید و استایلی بی‌نظیر بسازید.

شلوار جین شلتر

شلوار جین Shelter یک مدل محبوب است که معمولاً به صورت دمپا کات طراحی می شوند و چاک‌های کناری در قسمت پایین شلوار علاوه بر افزودن به جذابیت ظاهری آن، حرکت پاها را آسان‌تر کرده و به شلوار حس راحتی و انعطاف بیشتری می‌دهند.

شلوارهای جین شلتر در رنگ های مختلفی مانند آبی روشن برفکی، آبی وسط و آبی تیره موجود بوده و می توانند به راحتی با انواع مختلف لباس هماهنگ شوند. این مدل شلوارها هم به صورت زاپ دار و هم بدون زاپ تولید و اغلب در استایل‌های روزمره و کژوال استفاده می‌شوند.

شلوارک

شلوارک‌های زنانه یکی از آیتم های کاربردی در مهمانی یا تعطیلات و همچنین پوششی بسیار راحت برای منزل هستند. این محصول که با توجه به نیاز زنان مدرن که در عین زیبایی به دنبال راحتی نیز هستند تولید شد.

 نکته‌ای که در این نوع پوشش بسیار مهم است جنس آن است که از نوع نرم و راحت و البته با کیفیت باشد. تمامی شلوارک‌های رویال جین از کیفیتی بسیار بالا برخوردارند. اما بخش زیبایی این محصولات خاص نیز از نگاه ما دور نمانده است.

 این شلوارک‌ها در طرح‌های متنوع و با مدل‌های جذاب به تولید رسیده‌ و با رنگ‌های جذاب می‌توانند حسی از نشاط  و شادابی به شما بدهند. علاوه بر این دوام بالا در تولید لباس‌های جین نیز بسیار مهم است. به همین دلیل در تولید شلوارک‌های ما از بهترین و راحت‌ترین پارچه‌های موجود در بازار استفاده شده است. 

چرا رویال جین؟

اینکه چرا باید رویال جین را برای خرید عمده انتخاب کنید دلایل زیادی دارد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می‌کنیم: 

  • بروزرسانی طرح‌ها: تیم طراحی ما همواره در حال تحقیق در مورد مدل‌ها و طرح‌های جدید جهانی است به همین دلیل بروزرسانی مدل‌ها  بر اساس مد روز، همواره در حال انجام است. 
  • پشتیبانی پس از فروش: یکی از نقاط قوت رویال جین، خدمات پس از فروش قوی است یعنی در صورتی که مشتریان ما پس از خرید هرگونه سوال و مشکلی داشته باشند، تیم پشتیبانی ما پاسخگو است. 
  • کیفیت بالا: استفاده از فرآیند مدرن تولید، کیفیت بالای دوخت و بهترین مواد اولیه منجر به تولید محصولاتی بسیار باکیفیت شده است. این امر دوام بالاتر و رضایت همیشگی مشتریان را به همراه داشته است. 
  • قیمت مناسب: ما در رویال جین به دلیل تولید انبوه، محصولات را با قیمت مناسب‌تری ارائه می‌کنیم. در واقع خریداران عمده می‌توانند باکیفیت‌ترین اجناس بازار را از این مجموعه با قیمت رقابتی خریداری کرده و از این طریق سود بیشتری نصیب آنها شود.

شما لایق یک حس خوبید، شلوار رویال جین

هر فردی که به پوشش خود اهمیت می‌دهد و برای آن زمان و هزینه صرف می‌کند، لایق یک حس خوب است. حس خوبی که از خرید یک لباس باکیفیت و زیبا به دست می‌آورید. در واقع شما با خرید یک لباس خوب نشان می‌دهید که لیاقت بهترین‌ها را دارید.

ما در رویال جین تلاش می‌کنیم تا با ارائه برترین کیفیت بازار و جدیدترین مدل‌ها این حس خوب را به شما ببخشیم. تمامی این لباس‌ها آمیخته‌ای از عشق، خلاقیت، کیفیت و دقت بوده و ما با خلق این حس خوب سعی داریم تا در یاد شما ماندگار شویم. 

 رویال جین با تنوع بالای شلوار جین گزینه‌های متعددی برای سلیقه‌های مختلف ارائه می‌دهد. این برند با طراحی‌های مدرن و جذاب، از مدل‌های کلاسیک و ساده تا شلوارهای مد روز و فانتزی، پاسخگوی نیازهای تمام گروه‌های سنی و خلق‌وخوهاست.

شلوار فلر، شافل، لوپ، ریلکس فیت و کول (cool) از دیگر استایل های محبوب شلوار های رویال جین هستند که از پارچه‌های با کیفیت با دوخت‌های مقاوم تولید می شوند و راحتی و دوام را در کنار زیبایی به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید عمده از تمامی موجودی‌های شلوار رویال جین بازدید کنید.

پرسش و پاسخ

ویژگی‌های محصولات رویال جین چیست؟

محصولاتی که در این مجموعه به تولید می‌رسند دارای تنوع بسیار بالا، کیفیت عالی، قیمت مناسب، مطابق با ترندهای روز دنیا است. این کالا‌ها کاملا متناسب با سلیقه بانوان ایرانی طراحی شده است.

رویال جین چه محصولاتی تولید می‌کند؟

محصولات ما شامل پوشاک زنانه از جمله: شومیز، شلوار، دامن، شلوارک و کت می‌باشد که هر یک از این موارد از تنوع بالایی برخوردارند.

این مقاله را به اشتراک بذارید