Royal Jean logo
چگونه خرید عمده شلوار کتان زنانه را انجام دهیم؟
06 خرداد, 1403

چگونه خرید عمده شلوار کتان زنانه را انجام دهیم؟

آنچه در این مقاله خواهید خواند

برای خرید شلوار کتان عمده می‌توانید از طریق سایت رویال جین اقدام کرده و در زمانی کوتاه محصولات مدنظرتان را تحویل بگیرید. خرید از این سایت بسیار راحت بوده و با کلیک بر روی لینک خرید عمده به راحتی قادرید خریدتان را انجام دهید.

 سوالات و ابهامات خود را نیز می‌توانید از طریق شماره پشتیبانی موجود در صفحه، مطرح کنید. علاوه بر شلوارهای کتان می‌توانید خرید عمده شلوار جین زنانه و محصولاتی دیگر مانند انواع کت و دامن را نیز از این سایت انجام دهید.

شلوارهای کتان در فصل‌های مختلف قابل استفاده بوده و همراهی همیشگی برای افراد به حساب می‌آیند. این نوع شلوارها طرفداران زیادی داشته و فروش آنها سود خوبی به شما خواهد داد.

شلوار زنانه کتان به دلیل راحتی و خنکی و تنوع رنگی بالا، برای بانوانی که علاوه بر زیبایی به دنبال راحتی نیز هستند، بهترین انتخاب محسوب می‌شود. در این مقاله از رویال جین علاوه بر نحوه خرید عمده شلوار کتان زنانه به تمامی نکات مربوط به این نوع شلوار اشاره خواهیم کرد.

فروشندگان زیادی برای فروش عمده شلوار کتان زنانه در ایران وجود دارند. اما با خرید بی‌واسطه از یک تولید کننده معتبر، اجناسی بی‌نقص و باکیفیت دریافت کرده و علاوه بر رضایت مشتریانتان، می‌توانید سود بیشتری از فروش به دست آورید.

معرفی شلوار کتان زنانه و ویژگی‌های آن

شلوار کتان با تاریخچه‌ای طولانی، همواره از محبوب‌ترین شلوارها بوده که از الیاف طبیعی درست شده است. با خرید شلوار کتان عمده می‌توانید پاسخگوی سلایق مختلف مشتریان خود باشید.

 زیرا شلوارهای زنانه کتان در رنگ‌های متنوعی به تولید رسیده و با هر استایلی ست می‌شوند.  برای تولید این شلوارها یا بطور 100 درصد از الیاف کتان استفاده کرده یا اینکه مقداری الیاف مصنوعی برای پیشگیری از چروک شدن آن بکار می‌برند.

ویژگی‌های شلوار کتان

 شلوار کتان دارای ویژگی‌های خاصی بوده که آن را از دیگر شلوارها متمایز می‌کند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • مقاومت بالا در مقابل لکه و کثیفی: شلوارهای کتان از مقاومت خوبی در مقابل کثیفی و لکه‌ها برخوردارند.
  • شستشوی راحت: این شلوارها به راحتی قابل شستشو بوده و در مدت زمان کوتاهی نیز خشک می‌شوند.
  • دیر چروک شدن: شلوار کتان بدون آنکه نیاز به اتوکشی مدوام داشته باشد می‌تواند همراهی همیشگی و روزمره برای شما باشد.
  • الیاف طبیعی: امروزه خواص الیاف طبیعی برای پوست بر کسی پوشیده نبوده و شلوار کتان نیز با وجود این الیاف، پوششی ایده‌آل محسوب می‌شود.
  • استحکام بالا: این شلوار دارای استحکام بالایی بوده و می‌توان تا مدت طولانی از آن استفاده کرد.
  • قیمت مناسب: با وجود تمام ویژگی‌های مثبت این شلوار، قیمت آن همواره اقتصادی بوده و برای اکثر افراد گزینه‌ای باکیفیت و خوش قیمت است.
  • راحتی و لطافت بالا: به دلیل ظرافت و نرمی پارچه کتان، این شلوارها به عنوان پوششی راحت و لطیف شناخته شده‌اند.
  • مناسب برای فصل گرم: با خرید شلوار کتان عمده در فصول گرم سال می‌توانید مشتریان خود را راضی نگه دارید. این شلوار به علت جذب رطوبت بالایی که الیاف کتان داشته و همچنین خنک بودن این پارچه، برای فصل‌های گرم، شلواری مناسب به حساب می‌آید.

مدل‌های پرطرفدار برای خرید شلوار کتان عمده

مدل‌های متنوعی از این شلوار وجود داشته که هریک دارای تن‌خوری متفاوت هستند. پرطرفدارترین مدل‌ها برای خرید شلوار کتان عمده عبارتند از:

شلوار کتان بگ

این سبک شلوارها امروزه بسیار محبوب بوده و اکثر زنان یک نمونه از آن را در کمد خود دارند. شلوارهای بگ با ظاهری از بالا تا پایین آزاد، استایلی امروزی به شما داده و برای فصل‌های گرم ایده‌آل هستند.

شلوارهای بگ کتان امکان حرکت آزادانه را به افراد داده و از این طریق حس خوبی به آنها می‌دهند. این شلوار با استایل‌های رسمی و کژوال قابل استفاده بوده و بطور کلی پوششی شیک ایجاد می‌کند.

این نوع شلوار فرم پای شخص را نشان نداده و در نتیجه برای افرادی با پاهای لاغر یا چاق ایده‌آل است. اشخاص قد بلند باید رنگ‌های روشن این شلوار را استفاده کرده و افراد قدکوتاه باید شلوار بگ هم‌رنگ مانتو یا کت خود بکار ببرند.

شلوار کتان نیم‌بگ

این شلوار از شلوارهای بگ جمع‌وجورتر بوده و شبیه به شلوارهای راسته است. در استایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی خود می‌توانید از این شلوارها بهره برده و با انواع مانتو و کت آن را ست کنید. این شلوارها از کمر تا مچ پا بطور یکسان آزاد بوده و با اکثر پوششها قابلیت هماهنگی دارند.

 امروزه شلوارهای نیم‌بگ کتان به یکی از ترندهای دنیای مد تبدیل شده و با انواع اکسسوری و استایل‌های مختلف ست می‌‌شوند. شلوار نیم‌بگ اگر با پوشش متناسب با آن ست نشوند میتوانند ظاهری شلخته ایجاد کنند.

 اما خوشبختانه با بسیاری از لباس‌ها مانند کراپ، مانتو کوتاه یا بلند، تیشرت، هودی و غیره به آسانی ست خواهند شد. این مدل شلوار را اکثر افراد با اندام‌های مختلف می‌توانند در استایل خود بکار ببرند.

شلوار کتان مام استایل

شلوارهای مام استایل با وجود فاق بلند موجب حرکت آزادانه و راحتی فرد می‌شوند. امروزه مانند گذشته، این سبک شلوار در عرصه مد خودنمایی کرده و با رنگ‌ها و مدل‌های متنوع رضایت افراد را به دست آورده است.

 شلوارهای مام استایل قد کوتاهی داشته و برای اشخاص قد بلند ایده‌آل و در مقابل برای افراد قد کوتاه و چاق نامناسب هستند. این مدل از شلوارهای کتان در قسمت ران آزاد بوده و در قسمت ساق نیز جذب نیستند.

 شلوار مام استایل با وجود کمر بلند و گشاد بودن ران‌ها، کمر را باریک و پاها را پرتر نشان می‌دهد. کسانی در ناحیه پهلو و شکم چربی دارند، با پوشیدن این شلوار لاغرتر به نظر می‌رسند.

شلوار کتان مام فیت

شلوارهای مام فیت کتان امروزه دوباره به عرصه مد بازگشته و با رنگ‌های متنوع، استایلی جذاب برای فرد می‌سازند. فاق این شلوار نیز بلند بوده وظاهری شبیه به مام استایل داشته با این تفاوت که مام فیت جذب‌تر از مام استایل است.

مام فیت را می‌توان با مانتوهای جلو با یا کت‌های اور سایز هماهنگ کرده و با انواع کفش‌های اسپرت یا پاشنه بلند پوشید. مام فیت قابلیت استفاده در مهمانی‌ها یا استایل روزمره را داشته و برای افرادی که می‌خواهند شکم و پهلوی آنها کوچک‌تر دیده شود عالی است.

برای خرید شلوار کتان عمده با مدل‌های گفته شده می‌توانید از طریق سایت رویال جین اقدام کنید.

سایت Amazecph در این باره به نکات جذابی اشاره کرده است:

Fabric Weight and Weave The weight of the linen fabric plays a pivotal role in its transparency and durability. Heavier linen, often indicated in grams per square meter (GSM), offers better coverage. The weave of the fabric also affects its look and feel, with tighter weaves providing less transparency.

نکاتی که برای خرید عمده شلوار کتان باید به آنها دقت کنید

  • مدل‌های شلوار کتان: بهترین کار در خرید عمده، سفارش چند مدل پرفروش است. اما در غیر این‌صورت با بررسی نظرات مشتریانتان باید مدل‌های دلخواه آنان را سفارش دهید. در مجموعه رویال با تحقیق و بررسی‌های دقیق برترین و پرفروش‌ترین مدل‌ها طراحی و به فروش می‌رسد. 
  • عرض دمپا: عرض دمپا در شلوارهای اسپرت تنگ‌تر بوده و در صورتی که شلوارهایی با سبک اسپرت می‌خواهید باید سراغ شلوارهای دمپا تنگ بروید.
  • اندازه عرض کمر: این مورد در ایستایی و زیبایی کلی شلوار تاثیرگذار است. شلوارهای کشی در صورتی که بین 1 تا 3 سانتیمتر با سایز شما اخلاف داشته باشند باز هم مناسب بوده و به همین دلیل هنگام خرید عمده به کشی یا غیر کشی بودن شلوارهای کتان دقت کنید.
  • تنوع رنگی در شلوارهای کتان: یکی از مهم‌ترین آیتم‌های شلوار کتان تنوع بالای رنگی آن بوده که این تنوع به مشتریان حق انتخاب بیشتری می‌دهد. در مجموعه رویال جین شاهد تنوع بسیار بالایی از رنگ‌ها، در شلوارهای کتان خواهید بود. بسیاری از افراد چندین نمونه از شلوارهای کتان را صرفا به دلیل تنوع بی‌نظیر رنگی در کمد خود قرار می‌دهند.
  • جنس شلوار کتان: شلوارهای کتان همان‌طور که گفته شد راحت و کاملا تنفس پذیر بوده و پارچه‌ای باکیفیت دارند. اما بعضی از این شلوارها کشی و راحت بوده و بعضی دیگر ایستایی بهتری داشته و غیر کشی هستند. برای عده‌ای از اشخاص، راحتی و نرمی شلوار مهم بوده و برای برخی ایستایی آن بااهمیت‌تر است.

کیفیت محصول در خرید شلوار کتان عمده

کیفیت محصول یک نکته بسیار مهم در خرید شلوار کتان عمده بوده و روی تن‌خور شلوار و میزان فروش آن تاثیر مستقیم دارد. کیفیت شلوار کتان به موارد مختلفی بستگی داشته که مهم‌ترین آنها به شرح زیر است:

1- طراحی و دوخت: طراحی زیبا یکی از موارد نشان دهنده کیفیت بوده و مجموعه رویال جین با داشتن یک تیم طراحی حرفه‌ای، همواره به‌روزترین مدل‌های شلوار کتان را در طرح‌های خلاقانه و جذاب به بازار ارائه می‌کند. شلوار کتان باید دوختی محکم و دقیق داشته تا دوام بالایی پیدا کرده و تن‌خور زیبایی به وجود آورد.

2- جنس پارچه: یکی از عوامل نشان دهنده کیفیت شلوار کتان، جنس پارچه آن بوده که باید از الیاف طبیعی کتان و دارای مقاومت بالا باشد.

3- رنگ باثبات: شلوارهای کتان در ابتدا بی‌رنگ بوده و پس از رنگرزی و مرحله تثبیت رنگ، دارای رنگ‌های متنوع و ثابت می‌شوند. شلوار کتان باکیفیت رنگ پس نداده و پس از شستشو رنگش تغییر نخواهد کرد.

4- راحتی شلوار: یکی از مواردی که کیفیت شلوار زنانه کتان را مشخص می‌کند راحتی آن است؛ یعنی شما نباید پس از پوشیدن شلوار احساس ناراحتی و فشار داشته باشید.

5- به روز بودن مدل‌های شلوار کتان: به روز بودن مدل شلوار کتان، از دیگر آیتم‌های تعیین کننده کیفیت محصول است. شلوارهایی با مدل قدیمی با وجود جنس و دوخت خوب باز هم نمیتوانند پاسخگوی سلایق جامعه امروزی باشند.

6- برند معتبر: برند معتبر یکی از اولین موارد مشخص کننده کیفیت شلوار بوده و برند رویال جین با وجود 37 کارخانه تولیدی، تیمی حرفه‌ای و ارائه برترین کیفیت بازار، امروزه توانسته به برندی معتبر در زمینه لباس‌های کتان و جین تبدیل شود.

7- تنوع رنگی: شلوارهای کتان در رنگ‌های بسیار متنوع به بازار عرضه شده و تنوع در این زمینه، نشان دهنده کیفیت بالای محصول است.

جور بودن جنس درخرید عمده شلوار کتان زنانه

هنگام خرید شلوار کتان عمده متوجه خواهید شد که تولید کنندگان محدودی دارای اجناس جور هستند. رویال جین با تولید انبوه پوشاک همواره به جور بودن جنس اهمیت ویژه‌ای داده و از این طریق خیال خریداران عمده را آسوده کرده است.

 این جور بودن اجناس موجب کامل بودن رنگ‌بندی، سایزبندی و موجودی محصولات شده و هنگام سفارش خریدار را با مشکل روبرو نخواهد کرد. همچنین وقتی اجناس تولید کننده جور باشد تمام خریدتان را از همان تولیدی انجام داده و اجناس فروشگاه شما کیفیت یکسان و بالایی خواهد داشت.

مدیریت کردن موجودی محصولات نیز راحت‌تر بوده و شما در هر زمان می‌توانید بدون معطلی به تعداد دلخواه از محصولات مورد نیازتان مجددا خریداری کنید.

جور بودن جنس درخرید عمده شلوار کتان زنانه

رویال جین بهترین انتخاب برای خرید عمده شلوار کتان زنانه

رویال جین با وجود مزایایی که در ادامه گفته خواهد شد، می‌تواند بهترین گزینه برای خرید شلوار کتان عمده باشد.

  • ارائه تنوع بالای طرح و رنگ
  • استفاده از مواد اولیه باکیفیت
  • طراحی مدل‌های شلوار کتان توسط یک تیم حرفه‌ای و با تجربه
  • توانایی تولید بالا با وجود 37 کارخانه تولیدی
  • تحویل در کوتاه‌ترین زمان  (تهران 12 تا 24 ساعت و شهرستان 24 تا 48 ساعت)
  • قیمت متناسب با کیفیت
  • ارائه خدمات پس از فروش
  • پشتیبانی قوی و مشاوره با کارشناسان
  • کیفیت بسیار بالای محصولات
  • امکان خرید غیرحضوری از سایت
  • وجود عکس‌های بسیار باکیفیت از تمام زوایای محصول در سایت
  • بسته‌بندی محکم برای جلوگیری از آسیب دیدن بار در مسافت‌های طولانی

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد برای خرید از سایت رویال جین روی لینک خرید عمده کلیک کرده و در صورت داشتن سوال با پشتیبانی تماس حاصل کنید.

نکات مهم در خرید عمده شلوار کتان زنانه

بر اساس این مقاله، نکات مهم در خرید عمده شلوار کتان زنانه به صورت زیر است:

ویژگینکته مهم
جنسشلوارهای کتان از الیاف طبیعی ساخته شده باشند و راحت باشند.
مدلتنوع مدل های مختلف مانند بوت کات، مام استایل و اسکینی را ارائه دهید.
رنگطیف کاملی از رنگ ها را برای جلب رضایت سلیقه مشتریان ارائه دهید.
کیفیتبه دنبال مواد با کیفیت بالا و دوخت خوب باشید تا از دوام و رضایت مشتری اطمینان حاصل کنید.
تناسبدر نظر گرفتن ارائه تنوع سایز برای تناسب با انواع فرم بدن.
برندبرندهای معتبر مانند Royal Jean را در نظر بگیرید.
پشتیبانی پس از فروشبه دنبال شرکتی باشید که خدمات مشتری خوبی ارائه دهد.
قیمت های مناسباز شلوارهای خیلی ارزان یا خیلی گران قیمت خودداری کنید.
فروشنده معتبربه دنبال فروشنده ای با شهرت خوب در زمینه کیفیت، طراحی و خدمات مشتری باشید.
حداقل سفارشبه حداقل تعداد مورد نیاز برای سفارش عمده توجه کنید.
سیاست های مرجوعیاز سیاست های مرجوعی و تعویض فروشنده مطلع شوید.
شرایط پرداختشرایط پرداخت مختلف را ارائه دهید.

جمع بندی خرید عمده شلوار کتان زنانه

در این مقاله تمام نکاتی که برای خرید عمده شلوار کتان زنانه باید مد نظر قرار دهید، مورد بررسی قرار گرفت. بزرگترین مزیت شلوارهای کتان راحتی، خنکی و رنگ‌بندی متنوع آنهاست.پارچه کتان از الیافی طبیعی ساخته شده و قدمتی چندین هزارساله دارد.

 برای خرید شلوار کتان زنانه باید به نکاتی مانند: مدل، جنس، رنگ، قد، اندازه کمر و غیره توجه کرد. پرفروش‌ترین مدل‌های شلوار کتان عبارتند از: مام استایل، مام فیت، بگ و نیم‌بگ که در مجموعه رویال جین با رنگ‌های متنوع به فروش می‌رسند.

یک عمده فروشی شلوار کتان زنانه نیز باید مواردی نظیر: تنوع بالای اجناس، قیمت رقابتی، بسته‌بندی محکم، کیفیت بالا و خدمات پس از فروش قوی را به شما ارائه دهد. تمامی موارد گفته شده توسط این مجموعه به مشتریان عمده عرضه می‌شود.

 شما برای خرید عمده شلوارهای زنانه کتان می‌توانید از طریق سایت خرید عمده رویال جین و با کلیک روی خرید عمده اقدام کنید. هرگونه سوال در این حیطه نیز از طریق چت با پشتیبانی یا شماره تماس موجود در سایت، پاسخ داده خواهد شد.

پرسش و پاسخ خرید عمده شلوار کتان زنانه

هنگام خرید شلوار کتان عمده چگونه کیفیت آنها را بسنجیم؟

کیفیت این شلوارها به طراحی و دوخت حرفه‌ای، جنس پارچه، رنگ باثبات، راحت بودن، به روز بودن مدل‌ها،تنوع رنگی و برند معتبر بستگی داشته و با بررسی این موارد می‌توانید کیفیت آنها را بسنجید.

ویژگی‌های شلوار کتان چیست؟

مقامت بالا در مقابل لکه و کثیفی، شستشوی راحت، دیر چروک شدن، الیاف طبیعی، استحکام بالا، قیمت مناسب، ایده‌آل برای فصل گرم و راحتی و لطافت از جمله ویژگی‌های شلوار کتان هستند.

این مقاله را به اشتراک بذارید